We hebben met de tijd verschillende vragen ontvangen waar u hier de antwoorden op kunt lezen:
Dit hangt af van de zoekwoorden waarop u zich richt. Algemene zoekwoorden met veel zoekresultaten zijn lastig om hoog op te ranken. Denk aan 'kleding', 'damesschoenen' of 'playstation 4'. Specifieke zoekwoorden met minder zoekresultaten zijn eenvoudiger. Denk hierbij aan 'polsbrace rechts', 'damesfiets 28 inch aluminium' of 'fietstassen dubbel waterdicht'.
> Update 20/02/23: Simpel. Dit zijn de voorwaarden:
Uw product voldeed bij de start aan de voorwaarden (in het bijzonder dat het vindbaar was in de top 150)
Uw product rankte gedurende de rankingperiode op geen enkel van zijn zoekwoorden
U kunt dan tot 30 dagen na afloop van de campagne uw geld terugvragen. U wordt naar rato terugbetaald.
Voorbeeld: U heeft betaald voor 1 maand top 4, maar de beste ranking kwam uit op positie 5, 6 of 7: U ontvangt het prijsverschil tussen positie 1-4 en 5-7 terug.
In het geval van 1 maand campagnes is dit: 259 - 196 = 63 euro retour.
Indien wij niet top 10 ranken, dan ontvangt u dus zelfs 100% van uw betaling terug.
Uiteraard houden wij dit altijd in ons achterhoofd bij alles wat wij doen. Onze focus ligt op de lange termijn.
Dat gezegde hebbende: Wij hebben wat concrete processen om te voorkomen dat er ooit problemen zullen ontstaan met Bol:
Wij draaien iedere maand campagnes op willekeurige producten van derden en BOL zelf. Zo testen wij de effectiviteit van onze service. Tegelijkertijd: Mocht BOL onze service op een of andere manier onze service zien en willen stopzetten, dan zal dit dus ook effect hebben op hun eigen producten. Deze boosten we namelijk ook maandelijks in niches waar wij niet concurreren met onze klanten.
Wij doen alles met mate. Helaas is er in het verleden 1 klant geweest die ondanks deze maatregelen een aantal beleidspunten aftrek heeft ontvangen. Wij hebben maatregelen genomen om deze kans nog verder te verkleinen.
We raden u als klant aan niet meer dan 50% van uw gehele assortiment bij ons te boosten.
Klik op 'Prijzen' in ons hoofdmenu en kies een pakket. Volg de stappen.
Dit zou in theorie kunnen, maar is in de praktijk erg lastig. Naast onze onpage optimalisatie is onze off-page optimalisatie (SEO Signalen) iets dat in theorie gezien kan worden. Echter:
Dit valt dus niet erg op.
Er is in het verleden slechts 1 klant geweest die puntenaftrek heeft ontvangen voor het excessief boosten van zijn producten. We raden aan maximaal 50% van uw assortiment te boosten en te focussen op long tail zoekwoorden.
Daarnaast hebben wij extra maatregelen genomen om herhaling te voorkomen.
Uw campagne zal binnen 48 uur starten nadat u het adviesrapport heeft ontvangen.
Geen probleem, we denken graag met u mee! Neem even contact met ons op, zie onderaan de pagina hoe.
In het kort:
Als wij er niet in slagen uw product te ranken in de door u gekozen top (bijvoorbeeld de top 10) op ten minste één van uw opgegeven zoekwoorden, ontvangt u na afloop van de campagne uw geld naar rato retour. Zie ook de FAQ hieronder.
Overweeg daarom zorgvuldig hoeveel zoekwoorden u wilt gebruiken om er zeker van te zijn dat u waar voor uw geld krijgt!
Onze rankinggarantie geldt voor bol.com op uw computer. Hoewel de bol.com app meestal dezelfde resultaten toont, kunnen we geen exact dezelfde rankings garanderen.
Het ranken van een product duurt gemiddeld 1 tot 3 weken.
In 90% van de gevallen verdienen onze klanten hun campagnekosten terug in 10 tot 18 dagen.
De campagne start met het schrijven van een eenmalig adviesrapport. Hierin wordt uw volledige productpagina door ons team geanalyseerd en worden verbetersuggesties gegeven.
Na oplevering van het rapport start +/- 48 uur later onze off-page optimalisatie. Dit zijn SEO signalen die wij naar de listings sturen. De exacte formule hiervan houden wij voor ons, om onze concurrenten niet wijzer te maken. Het is onze 'geheime saus' die onze service zo uniek en effectief maakt!
Er zijn een paar dingen om in het achterhoofd te houden:
A) We raden aan een zoekwoord te selecteren die bestaat uit meerdere woorden (bv. 'fietstassen dubbel' of 'polsbrace rechts'). Indien u adverteert of heeft geadverteerd op Bol.com: Kijk goed naar welke zoekwoorden kliks en sales hebben opgeleverd.
B) Zorg ervoor dat uw product in de juiste categorie staat. Dit doet u door uw productcategorie te vergelijken met 3 concurrenten. In welke categorie staan deze? Zorg dat deze categorie identiek is! We zien dat dit nog wel eens misgaat. Ranken is niet mogelijk indien uw product niet in de juiste categorie geplaatst is.
C) Uw product dient al in Bol.com te ranken op de eerste 150 posities. Indien het product onvindbaar is, dan raden we u eerst aan contact met ons op te nemen, zodat we u kunnen helpen dit op te lossen.
Om een productpagina succesvol op een zoekwoord te laten ranken, zijn er enkele voorwaarden:
Tip: Kies zoekwoorden die u in uw gesponsorde campagne veel clicks hebben ontvangen, deze zien uw klanten als meest relevant.
Helaas niet, dit vereist een aparte campagne met het meervoud van uw zoekwoorden.
Er zijn enkele zoekwoorden die op onze zwarte lijst staan, omdat deze in het verleden geen succes hebben opgeleverd met klanten, waarbij we onze rankingbeloftes meerdere malen niet hebben behaald.
Ook zijn er enkele zoekwoorden met speciale zoekresultaten, waardoor deze niet geschikt zijn om op te ranken.
Zie de FAQ hieronder “Zijn er zoekwoorden waarvoor je geen ranking kunt verkrijgen?” voor het overzicht
Bij Marketplacestudio ligt onze expertise op het gebied van het hoger ranken in de organische rankings op Bol.com in Belgie en Nederland. We helpen onze klanten met een adviesrapport en een ranking service.
Helaas hebben wij op andere vakgebieden (nog) niet voldoende expertise en kennis om hier juiste adviezen over te kunnen geven.
Als u een productfamilie op bol heeft aangemaakt, en dus producten heeft met dezelfde productgroep, merk, naam, maar met een onderscheidend kenmerk zoals kleur, dan zijn dit variaties van een product.
Als voorbeeld:
Artikel 1: Rood – 140x100cm
Artikel 2: Zwart – 140x100cm
Artikel 3: Blauw – 140x100cm
Zie de FAQ 'Kan ik mijn product met variatie (zoals kleuroptie) boosten?' voor meer informatie!
Als u het gehele bedrag vooruitbetaalt, krijgt u 5% korting op uw order.
Uw campagne voldoet dan alsnog aan onze rankinggarantie, aangezien u vooraf niet kunt weten of dit gebeurt.
Het zoekwoord dat u heeft ingevoerd, heeft in het verleden problemen veroorzaakt met het ranken en daarom is het uitgesloten van gebruik op onze service. Om dit op te lossen, raden we aan een ander zoekwoord te kiezen dat nauw verwant is aan uw oorspronkelijke zoekterm, maar minder vaak voorkomt en minder concurrentie heeft. Contacteer onze klantenservice als u hulp nodig heeft bij het vinden van een geschikt zoekwoord.
Bovendien kan het gebeuren dat als je het product al in je winkelwagen hebt en het opnieuw probeert toe te voegen, dit ook kan leiden tot een foutmelding. We raden aan om de winkelwagen te controleren en eventuele duplicaten te verwijderen voordat je het product opnieuw probeert toe te voegen. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met onze klantenservice voor verdere hulp.
Helaas kunnen we op enkele zoekwoorden geen top 4 garanties meer bieden. Dit ivm de hoge concurrentie. We willen u als klant niet teleurstellen. Daarom staan wij top 4 orders met deze zoekwoorden niet toe. Top 7 en top 10 zijn WEL gewoon mogelijk!
Zoekwoorden per 12-2023:
Ja, onze SEO Signalen kunnen zorgen voor een lagere conversie-ratio. Echter is dit geen ranking factor. We zullen uiteraard gaan voor een zo hoog mogelijke ranking. En hoge rankings zullen voor de sales zorgen.
Zeker, dit kan!
Elk product dat gevonden kan worden met de zoekfunctie op bol.com kunnen we ranken.
Het ranken van variaties kan met meer ranking fluctuaties gepaard gaan. We zien in de praktijk bijvoorbeeld verschillende varianten van ranking positie wisselen. Daarom kunnen we ook geen ranking garantie geven op productvariaties, omdat soms een variant de ranking overneemt van het product dat wij boosten. Dit komt bv door een hogere conversie van deze variant.
Update 09/2023: We zullen alleen je product-ID boosten als je die hebt ingevoerd, maar als er een variatie verschijnt voor je zoekwoord, zullen we die vermelding in de ranking grafiek tonen.
Het pauzeren van campagnes is helaas niet mogelijk. U dient er zelf zeker van te zijn dat u voldoende producten op voorraad heeft, en uw product in de juiste categorie heeft staan.
Bij uitzondering kunt u als klant een campagne tegen bijbetaling stopzetten, waarna u de resterende dagen in de vorm van een tegoedbon terugontvangt, minus 50 euro per periode van 30 dagen.
Ja dat is geen probleem. Houd er wel rekening mee dat uw prijs in de buurt van uw concurrenten ligt, om zo geen te groot negatief effect op de sales te geven.
Wij vragen en hebben geen toegang tot uw bol.com verkoop account. Wij kunnen dus niet exact vertellen wat voor u de resultaten zijn qua sales.
Wel sturen we u iedere vrijdag een voortgangsrapportage met inzicht in de ontwikkeling van uw rankings van uw producten. Hiermee kunt u dan kijk in uw sales data of u hier ook een stijging in sales ziet.
Dat kan gebeuren. Dit heeft vaak een paar veelvoorkomende oorzaken, die u of wij kunnen oplossen.
1. Bevindt uw product zich in de juiste categorie?
Het kan zijn dat uw product in de 'verkeerde' categorie staat. Bol.com toont als zoekresultaat vaak een specifieke categorie. Zoekt u eens op uw zoekwoord en kijk of het resultaat deze tekst bevat:
Dit zijn de resultaten voor [Uw zoekwoord] in [Standaard Categorie]
Zoek '[Uw zoekwoord]' in alle categorieën
Klik op de zoek-link. Wordt uw product dan wel gevonden? Dan betekent het dat u uw productcategorie dient aan te passen naar de standaardcategorie.
2. Is uw product nog op voorraad met dezelfde prijs?
In sommige gevallen gooit een prijswijziging roet in het eten. Check of uw prijs nog hetzelfde is, en u nog het product actief op Bol.com heeft staan. Als u kortgeleden uw prijs heeft veranderd, of uw product was niet meer op voorraad, laat het ons dan even weten via de contactpagina.
3. Is uw product gekoppeld als product variatie?
Indien het product dat u bij ons laat optimaliseren, gekoppeld is als productvariatie, dan kan het zijn dat hij niet rankt. Koppel hem los om hem alsnog normaal te laten ranken.
4. Heeft u op uw product geen zoekpad (bread crumbs) ingesteld?
Hierdoor kunnen producten soms ook niet zichtbaar zijn.
Indien u nog vragen heeft of hier verder hulp nodig bij heeft laat dit ons s.v.p. weten.
De top 10 ranking is van toepassing op de normale standaardsortering van bol.com zoekre sultaten, dus de 'relevantie' dropdown optie.
Ten eerste doen we ons uiterste best om de ranking garanties te behalen, maar in sommige gevallen is dit toch niet haalbaar. Dan kunt u uiteraard uw geld terugvragen.
Bezoek deze pagina en vul uw gegevens in. U hoort dan binnen 48 uur van ons op werkdagen. U ontvangt dan binnen 10 werkdagen uw geld terug, of een waardebon waarmee u een nieuwe order kunt plaatsen.
Uw product zal in ranking stijgen door het toepassen van onze adviezen uit het adviesrapport dat u ontvangt. Daarnaast zal uw ranking stijgen door de gebruikerssignalen die wij naar uw productvermelding sturen (SEO). Als u besluit uw campagne te beëindigen, dan zal de SEO stoppen. Afhankelijk van de concurrentie (verlagen ze hun prijzen? Komen ze met nieuwe producten?) zal uw ranking weer terugzakken in de zoekresultaten. De exacte positie is lastig te voorspellen. Wij zien uit ervaring dat een product 7 tot 30 dagen na beëindiging van een campagne bij ons weer rond zijn oude positie rankt.
Stel dat uw zoekwoorden 'rvs pannenset' en 'pannenset zwart' zijn. U kunt dan als titel gebruiken: `RVS Pannenset zwart' of zelfs 'Pannenset zwart - 22 cm - RVS - UwMerk'
De verschillende onderdelen kunnen dus los opgenomen worden in de titel.
Ja, dat is geen probleem. Houd er wel rekening mee dat uw prijs in de buurt van uw concurrenten ligt, om zo geen te groot negatief effect op de verkoop te hebben.
Ja, u kunt alles actief houden terwijl wij een campagne draaien, op 1 type sponsored ads na: Sponsored ads met als plaatsing `Pagina’s met zoekresultaten`.
U kunt alleen niet adverteren op de zoekwoorden die u bij ons gaat boosten.
Bol.com toont namelijk niet tegelijkertijd een product in zowel de sponsored ads als in de organische resultaten. Hierdoor is het voor ons moeilijker om uw product te laten ranken, en wordt deze ook minder vaak vertoond.
Alle resultaten van de ranking zijn identiek op zowel de website als in de Bol-app. Als u toch een verschil heeft gevonden, is dit waarschijnlijk een bug van bol.com die we niet kunnen controleren.
Op dit moment zijn alleen campagnes met langere periodes dan een maand mogelijk om te verlengen. Als uw 1-maand campagne is afgelopen, dient u weer een nieuwe 1-maand campagne te plaatsen met dezelfde link en zoekwoorden.
U kunt eenvoudig uw campagne verlengen om zo dalingen in de ranking te voorkomen. Meld u aan op uw account > Orders > en klik op Verleng nu uw campagne.
Uw campagne wordt dan precies verlengd tot de einddatum van de huidige campagne! U wordt via e-mail geïnformeerd zodra uw order weer actief is.
Met de dagelijkse ranking updates kunt u dagelijks de prestaties van uw campagne bekijken, ongeacht de duur ervan, in tegenstelling tot de wekelijkse ranking updates. Houd er rekening mee dat dit een terugkerende service is die u kunt uitschakelen of stopzetten als u deze niet nodig heeft.
Helaas geeft de standaardinstelling een overzicht op een wekelijkse basis. Als je echter dagelijkse ranking wilt voor je actieve campagne, kun je de Dagelijkse Ranking Upgrade service aanschaffen.
Je rankings bekijken? Klik hier.
Kan ik een product adverteren die ik bij jullie boost, of die onderdeel is van een productfamilie die ik boost? Die vraag krijgen wij vaak. Ja dit kan. Maar let op: Adverteer nooit op de zoekwoorden die u boost voor uw product(familie).
Je kunt wijzigingen aanbrengen aan je campagne eens per 30 dagen. Houd er echter rekening mee dat wijzigingen niet zijn toegestaan binnen 7 dagen voor het einde van de campagne of voordat deze wordt vernieuwd. PS, onthoud dat onze rankinggarantie alleen van toepassing is als zoekwoorden niet 30 dagen achter elkaar zijn versterkt.
We vragen hier een kleine vergoeding voor. Nadat je een betaling hebt gedaan, kun je je zoekwoorden aanpassen door deze stappen te volgen:
Zodra de aanpassingen zijn opgeslagen, zal het systeem de updates verwerken en de wijzigingen toepassen op je campagne. Houd er rekening mee dat het tot 24 uur kan duren voordat deze wijzigingen volledig zijn doorgevoerd en zichtbaar zijn in je campagne. We vragen om je geduld gedurende deze periode terwijl het systeem de updates verwerkt.
Ja, de reguliere vereisten zijn nog steeds van toepassing. Bekijk onze FAQ Voorwaarden | Wat zijn de vereisten voor een product? waarin alle eisen worden uitgelegd.
Je nieuwe zoekwoord wordt binnen 48 uur bijgewerkt op je dashboard nadat je de bewerking hebt gemaakt. Je kunt de rank tracking-functie vinden in je accountdashboard.
De bulkkortingen ontvangt u indien u op hetzelfde moment het aantal producten bestelt dat op onze prijspagina aangegeven wordt. Alleen dan wordt de korting geactiveerd. Orders dienen dus gelijktijdig te worden ingevoerd en te starten.
U kunt eenvoudig een bestelling plaatsen door in de prijzen sectie een pakket te kiezen en af te rekenen. U kunt in uw eigen profiel een factuur downloaden en meer pakketten bestellen.
Ja, je kunt je campagne eerder vernieuwen door deze eenvoudige stappen te volgen:
Zodra je betaling is bevestigd, wordt je campagne vernieuwd. Met het eerder vernieuwen zorgt u ervoor dat uw campagne nooit gepauzeerd zal worden en dalingen in rankings kan zien door het tijdelijk pauzeren van onze SEO signalen.
Dat is helaas niet mogelijk gezien het feit dat wij campagnes voorbereiden en adviesrapporten schrijven.
Abonnementen lopen voor de afgesloten periode, tussentijds opzeggen kan helaas niet. U krijgt korting wanneer u voor langere periodes afsluit namelijk. We raden u aan in dat geval voor 1-maandscampagnes te kiezen.
Abonnementen lopen automatisch af. Stel u bestelt een campagne van 3 maanden. Er zal dan na deze 3 maanden niet opnieuw gefactureerd worden.
U kunt op verschillende manieren betalen. Denk aan creditcard, iDeal, een directe bankoverschrijving (zowel NL als BE) of via bitcoin of Ethereum.
We betalen ook via PayPal, maar dat is op aanvraag beschikbaar.
U betaalt per maand, ook als u 3, 6 of 12 maanden afneemt.
Zo hoeft u nooit een groot bedrag vooraf te betalen.
Dit is mogelijk via creditcard en incasso. Handmatige betalingsopties zijn bij afname van meerdere maanden niet beschikbaar.
Ja, kijk hiervoor op deze pagina.
Nee, een campagne is altijd voor 1 product. Maak dus per product een aparte campagne aan.
Het is mogelijk, op verzoek. Maak je bestelling via Bankoverschrijving en stuur ons dan een bericht. We sturen je dan de betalingsgegevens. Bij betaling via crypto kun je alleen betalen via USDT, USDC en BTC op het ERC20 Ethereum-netwerk.
Wat Paypal betreft, kun je alleen betalen als je eerder een succesvolle bestelling bij ons hebt gedaan, buiten het gebruik van Paypal. In dat geval kunt u betalen via de Family & Friends optie.
De belangrijkste reden waarom we deze betaalmethoden niet standaard ondersteunen is vanwege hun hoge betalingskosten.
Nee! In tegenstelling tot sommige van onze concurrenten, verkopen wij zelf niet op Bol.com. Wij zijn 100% toegewijd aan het ranken van onze klanten. Uw gegevens komen dus niet in handen van iemand die zelf ook op Bol.com verkoopt.
Tip: Let hierop en vraag hiernaar indien u toch bij een ander een ranking service afneemt.
Wij zijn de eerste Belgische Bol.com rankingdienst. Wij zijn al sinds 2021 actief en hebben een lange geschiedenis van succesvolle campagnes.
Onze kwaliteiten:
Heeft u onze FAQ 'waar moet ik rekening mee houden' gelezen, maar wilt u toch een zoekwoord promoten met hoge concurrentie?
Dat kan, maar we kunnen in dat geval niet garanderen dat u in de top 10 zult gaan ranken. De kans is er wel degelijk, maar garantie kunnen wij dan niet geven.
De potentie is hier natuurlijk enorm!
Ps. Er kunnen extra kosten in rekening worden gebracht.
Zie de FAQ "Kan ik voor meerdere producten hetzelfde zoekwoord opgeven?"
A) Per zoekwoord kan slechts 1 klant geholpen worden met top 4 en top 7 garanties.
Bij top 10 garanties kunnen dit maximaal 2 klanten zijn.
B) Per klant kunnen we echter wel meerdere producten op 1 zoekwoord laten ranken op Bol.com:
Dit zijn de opties:
De reden hiervoor is dat we anders onze garantie niet kunnen waarmaken, wat zowel voor u als ons nadelig is.
Update: Goed nieuws! Sinds april 2022 zijn wij in staat om ook producten te ranken op Bol.com/be/! Voer tijdens het bestellen de URL in van uw Belgische productpagina, en wij zorgen ervoor dat we ons specifiek op België richten.
Let op!
Hetzelfde product kan enkel gerankt worden op BE en NL als het een unieke product-ID heeft voor elk land.
Indien het product geen unieke product-ID heeft, kies dan om te ranken voor NL of BE.
Bekijk de bovenstaande FAQ om erachter te komen wat het maximale aantal zoekresultaten is waar wij een top 10 garantie voor kunnen geven.
We zullen uw producten standaard hoog laten ranken op de 'alle categorieën' pagina. Wanneer u ook in een specifieke categorie hoog wilt ranken, dient u er zeker van te zijn dat uw product zich in die categorie bevindt.
Marketplacestudio
Voorbeeld: Indien u op Bol.com zoekt naar 'muggenlamp', dan toont Bol.com uitsluitend resultaten binnen de categorie 'insectenlampen'.
Zie onze homepage > FAQ voor antwoord.
Hoewel absolute garanties in het leven niet bestaan, zijn wij van mening dat het risico op nadelige effecten zeer beperkt is.
Technisch gezien gaan de meeste optimalisatietechnieken tegen de richtlijnen in van zoekmachines. Echter, als het zo gevaarlijk zou zijn, dan zou het eenvoudig zijn om de technieken tegen concurrenten toe te passen zodat deze de nadelige gevolgen hiervan ervaren.
Daarom is er in de praktijk erg weinig risico. Wij testen constant willekeurige producten hierop, om zo de effecten te meten en onze service verder te verbeteren.
Onze service is hands-off en behaalt successen op zo’n 95% van alle zoekwoorden, dus de kans op succes is zeer hoog. Mocht het ons toch niet lukken om u te ranken, dan krijgt u simpelweg uw geld terug volgens onze rankgarantie. Een echte win-winsituatie dus.
Onze service is zeer effectief, waardoor deze service tegen deze prijs door veel klanten als een 'no-brainer' wordt gezien. De meeste klanten verdienen tussen 10 en 18 dagen hun campagne aantoonbaar terug.
Onze service wordt toegepast op een product, niet op productgroepen. Dus we boosten 1 product. We raden aan om variaties los te koppelen voor een goede zoekwoordboost.
Type een deel van uw productnaam in de Bol zoekopdracht. U krijgt dan een lijst van producten. Vind hier uw product en verifieer of andere variaties worden getoond binnen uw product.
Onze rankingservice werkt beter als de producten losgekoppeld zijn en aldus niet als een variatie worden geboost.
Onze service richt zich op de zoekresultaten. Als een klant dus zoekt naar een product, dan krijgt hij of zij in vrijwel alle gevallen de zoekresultaten te zien. Hier ranken wij u in.
Marketplacestudio
In enkele uitzonderlijke gevallen krijgt de consument niet zoekresultaten, maar een productcategoriepagina te zien na een zoekopdracht. Wij raden u aan geen orders voor dergelijke zoekwoorden in te voeren.
Marketplacestudio
U herkent deze pagina's aan deze tekst in de URL: ruleRedirect=1
Onze service zorgt voor organische rankings. Dit staat los van de sponsored products.
Dus op deze manier gaat u hoog ranken zonder dat u per klik hoeft te betalen. Onze service is dus nuttig voor adverteerders die nu nog per klik betalen. Veel van onze klanten verdienen onze service dus terug, omdat zij minder kwijt zijn aan sponsored products.
Bij Marketplacestudio ligt onze expertise op het gebied van het meer verkopen op Bol.com in Nederland en België. Helaas hebben wij op andere vakgebieden (nog) niet voldoende expertise en kennis om hier juiste adviezen over te kunnen geven.
Update: Op dit moment bieden wij geen gratis proefcampagnes meer aan.
Ja, u zit echt nergens aan vast als u een bestelling plaatst voor een proefcampagne. Wij vragen geen betalingsgegevens als u een bestelling plaatst voor een proefcampagne. Het enige wat wij van u vragen is een review achter te laten op onze Trustpilot-pagina, om ons zo te helpen met een positieve review (als het beviel natuurlijk!) :).
Na het plaatsen van uw bestelling, beginnen wij binnen 2 werkdagen met het hoger ranken van het zoekwoord dat u heeft opgegeven voor uw product, gedurende een periode van 7 dagen. Na afloop van deze periode ontvangt u een e-mail met de resultaten van de campagne.
Het enige wat we van u nodig hebben is de product URL en 1 zoekwoord bestaande uit 2 of 3 termen voor het product dat u wilt laten ranken, uw e-mailadres en uw bedrijfsadres. Wij hebben geen betalingsgegevens nodig.
Wij volgen de AVG-wet ter bescherming van persoonsgegevens. Uw klantgegevens worden derhalve met de hoogste mate van vertrouwelijkheid behandeld. Gegevens worden niet gedeeld met derden. Daarnaast worden uw ordergegevens uitsluitend gebruikt voor het uitvoeren van onze campagnes.
Onze systemen zijn goed beveiligd om toegang van derden uit te sluiten.
Nee, wij hebben geen enkele vorm van toegang nodig.
Rank top 10 op Bol.com. Niet-goed-geld-terug garantie. Sinds 2020.
Bellen: Op afspraak, mail ons uw nummer en vraag en gewenste tijdstip en we bellen u terug!
Let op: Ivm drukte beperkt telefonisch bereikbaar. BIj voorkeur mailen.
Alle rechten voorbehouden - 2024 MarketplaceStudio.be - Wij zijn niet gelieerd aan Bol.com of enige andere marktplaats - Alle prijzen zijn ex. BTW
KvK-nummer: 58114785 - BTW-nummer: BE852880595B01
Marketplacestudio is onderdeel van REBEL Internet BV